Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach

E-ZAMÓWIENIA PUBLICZNE



Zamówienia od 01.01.2024


Postępowania prowadzone są poprzez Platformę Zakupową Marketplanet e-Zamawiający i tym samym komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym, w przypadku tych postępowań, odbywa się głównie przy użyciu tejże platformy, wraz ze składaniem ofert w formie elektronicznej. Platforma gwarantuje zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. W poniższym wykazie postępowań, tytuły postępowań które są prowadzone poprzez platformę, podlinkowane są do tej właśnie platformy. Aby skutecznie złożyć ofertę należy posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny, wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny musi spełniać wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz.1797 z późn.zm.).

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji, czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 576-87-90, email: oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

Wejście na platformę poprzez link:

https://mojaprzychodnia.ezamawiajacy.pl/app/login

lub:

https://oneplace.marketplanet.pl/

Korzystanie z Platformy jest bezpłatne, a rejestracji należy dokonać zgodnie z instrukcją dla wykonawców znajdująca się na platformie w zakładce „BAZA WIEDZY”

 

 


Zamówienia do 31.12.2023


https://portal.smartpzp.pl/mojaprzychodnia/ - dotyczy postępowań prowadzonych do: 31.12.2023

Witamy na Platformie SMART PZP  E-ZAMAWIAJĄCY Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach która umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta , które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 19.00 pod nr tel. 22 123 77 97, gdzie otrzymacie Państwo profesjonalne wsparcie. oraz zapoznanie się z pomocą e-learning https://portal.smartpzp.pl/mojaprzychodnia/elearning

Wejście na platformę poprzez link: https://portal.smartpzp.pl/mojaprzychodnia/

Metadane

Data publikacji : 02.02.2021
Data modyfikacji : 15.03.2024
Podmiot udostępniający informację:
Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Administrator
Osoba modyfikująca informację:
Łukasz Szołtysek

Opcje strony

do góry